„Јуроњуз“ стиже у Србију

Голубица, ПОНЕДЕЉАК 15.07.2019.

„Покретање ‘Јуроњуз Србија’ представља део стратешке амбиције ‘Јуроњуза’ да се позиционира као прва глобално-локална медијска кућа у свету. Наставља да се развија као глобални медиј који нуди садржај прилагођен очекивањима локалне публике“, пише у саопштењу.

Уговор је потписан са групом ХД-Вин, компанијом која припада националном телекомуникационом оператору „Телекому Србија“.

Биће запослено скоро 100 људи на локалном нивоу, а главног уредника и уређивачки одбор српског канала одабраће „Јуроњуз“.

„Јуроњуз Србија“ ће користити европски уређивачки садржај матичне компаније. Са друге стране, „Јуроњуз“ ће имати користи од садржаја који производи локална франшиза у региону.

Генерални директор „Јуроњуза“ Мајкл Питерс, уједно и члан француске службене делегације у државној посети, изразио је своје одушевљење поводом покретања канала.

„Покретање ‘Јуроњуз Србија’ је још једна потврда о степену поузданости и атрактивности бренда ‘Јуроњуз’. У протеклих 25 година, ‘Јуроњуз’ је постао признати и кредибилни медиј, посебно захваљујући нашој ‘ол вјуз’ (сва мишљења) уређивачкој политици, која гарантује непристрасан третман вести“, рекао је Питерс.

Генерални директор „Телекома Србија“ Предраг Ћулибрк захвалио је „Јуроњузу“ на поверењу које је компанији ХД-Вин указано партнерством, јер се, према његовим речима, недвосмислено потврђује да компанија послује по високим европским стандардима.

 

Извор: РТС

Повезане објаве